Trochę sukcesów.

Nie pisałam na blogu, ale czarne i ja dorobiłyśmy się trochę sukcesów w tym naszym agility. Między innymi możemy już sobie wpisać MA2, chociaż nie startujemy jeszcze w tej klasie. Szczerze mówiąc nie czuję się jeszcze na tyle pewnie i chciałabym popracować nad handlingiem zanim przejdę tę klasę wyżej. Najpierw takie podsumowanie zaczynając dajmy na to od Wielkiej Partynickiej. Są jeszcze miejsca z zawodów sparingowych we Wrocławiu i coś z Czech, ale... no nie chce mi się szukać gdzie. :D
Wielka Partynicka: 2. miejsce MA1, 1. miejsce MA1, 3. miejsce Agility Open, 4. miejsce Jumping Open, 2. miejsce klasyfikacja łączna Open. Agility Open DIS, Jumping Open DIS.

Faktor Strachu (Horka nad Moravou): 1. miejsce MA1, 2. miejsce MA1, 2. miejsce MA1, MA1 DIS.

Vopsion (Havlovice): 3. miejsce Jumping Open, Agility Open DIS, MA1 DIS.

Uzbierało się, no! :D Filmiki są zwykle gdzieś u nas na fb, fotek jak widać też jest trochę, nie szałowo dużo ale zawsze to coś. Co mogę powiedzieć... Czarne jest świetna, ja muszę pracować nad handlingiem. W prawdzie wyraźnie krzyczę komendy, biegnę, zdążam na zmiany, pamiętam tor bez problemu ale jeszcze macham tymi rękami co sporo psuje i wprowadza Gaszkę w wątpliwości. O mojej małej czarnej mogę się pochwalić tyle że na zawodach zasuwa jak u siebie na treningu, jest szybka, pewna i o wszystkim pamięta. Pokonałam swoje przeszkadzanie jej na wejściach do slalomu i teraz żaden obcy slalom jej nie straszny, strefki są szybkie i zawsze zaliczane, gdybym tylko nie machała rękami... Mamy nad czym pracować. :)
Należy też popracować nad zostawaniem tego diablęcia, bo oczywiście jest zbyt podniecona żeby w ogóle myśleć o dłuższym siedzeniu w miejscu. Tak słowem podsumowania. :)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje sukcesów! Idzie wam coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :D Niech idzie Wam równie dobrze albo jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ! Zapraszam do mnie : http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com
    Pozdrawiam I&D&T ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Zapraszam do mnie : http://podazac--za--psia--lapa.blogspot.com
    Pozdrawiam I&D&T ^.^

    OdpowiedzUsuń